lundi 29 mai 2017

"Unfiltered" by Lily Collins

Quatrième de couverture: 

In this groundbreaking debut essay collection, featuring never-before-seen photos, actress Lily Collins—star of Mortal Instruments and Rules Don’t Apply—is opening a poignant, honest conversation
 
Mon avis: 
 
Lily Collins n'es pas seulement une bonne actrice, une des mes fashion favourites et la fille de Phil Collins. Elle est aussi une très bonne écrivain.Comme le prouve cette autobiographie.

Lily nous dévoile sa vie sans taboo. De ses petits amis abusifs à sa batailles contre l'anorexie et la boulimie en passant par sa carrière et la relation avec son père. Elle nous parle à coeur ouvert et cela m'a vraiment touché. 

Elle n'a pas eu une vie facile. Comme nous tous. Mais elle c'est battu et continue à ce battre tous les jours. Ce livre m'a tellement rapproché de cette femme. Je ne l'ai jamais rencontré mais ce livre m'a donné l'impression de parler à une super copine pendant une soirée pyjama. 
Je veux être sa meilleure amie maintenant xD 

Si vous connaissez Lily Collins je vous conseil sa biographie :) 

In English:

Lily Collins isn't just a really talented actress, one of my fashion favourites and Phil Collins's daughter. She is also an amazing writer. And this autobiographie proves how good she is.

Lily tels us about her life without any taboo. From her abusives boyfriends to her battle with anorexie and boulimie and from her career to her relationship with her father. She opens up freely and this really touched me. 

She didn't have a really easy life. Like a lot of us. But she fought and keeps fighting everyday. This book really brought me closer to this woman. I never met her but reading this book felt like talking to a friend at a slumber party.
I really want to be her best friend now xD 

If you knoz who Lily Collins is you should read this book :)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire